Annons:
Etikettfoto-film
Läst 3006 ggr
Mickvor
1/25/11, 2:04 PM

Ny trickfilm! Vinterhälsning från Mira & Rut

Nu är Mira & Ruts senaste film klar! Några av våra nyaste trick finns med och det var som vanligt helkul att spela in den :)

Annons:
Hannasjessie
1/25/11, 6:35 PM
#1

Guuud vad duktiga ni är!!! :D

Mvh Hannasjessie. :)
____________________________________
| - Jack russell terrier

| - Russellbus.se
| - Agility, Lydnad, Rallylydnad, Viltspår_ 

Yessica
1/26/11, 7:09 PM
#2

Ni är så grymt duktiga! Skrattande Blir ju nästan tårögd vad duktiga dina hundar är! Måste ju vara duktiga border terrierna! Du gör ett superbra jobb!

Ha en bra dag!

Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

tezzla
1/27/11, 2:29 PM
#3

woow, jag blir imponerad av ert arbete, får man fråga hur du började lära in att gå på händerna?

Mickvor
1/27/11, 3:29 PM
#4

TACK! :D :D

#3, Jag började med att lära dem att backa upp på böcker/lådor/platta kuddar som jag la mot en vägg, och sen bygger man på mer och mer tills hunden står i handstand-position. Till slut tar man bort pelaren med prylar och lär hunden att backa upp direkt mot väggar etc. och sen gäller det att arbeta bort hjälperna och lära hunden att stå på händer helt utan stöd. Efter det kan man börja belöna för små steg framåt!

Hannasjessie
1/27/11, 8:19 PM
#5

#4 Det ska jag lära Jessie efter att jag lärt henne Cross paws! :D

Mvh Hannasjessie. :)
____________________________________
| - Jack russell terrier

| - Russellbus.se
| - Agility, Lydnad, Rallylydnad, Viltspår_ 

Mickvor
1/27/11, 9:46 PM
#6

#5 Åh ja gör det! Cross paws har jag försökt lära mina men det är liksom som om de har för korta ben, det är så svårt för dem att korsa dem ordentligt :P

Annons:
Hannasjessie
1/27/11, 11:02 PM
#7

#6 haha, samma här du, Border terriers och jack russell terriers är ju ganska lika! ;) Men jag försöker få henne att lägge över tassarna så gott som det går :)

Mvh Hannasjessie. :)
____________________________________
| - Jack russell terrier

| - Russellbus.se
| - Agility, Lydnad, Rallylydnad, Viltspår_ 

Upp till toppen
Annons: