Hunden och julen?
Hur gör ni med er hund/hundar på julen? Får de paket? Nåot extra godis? Extra god mat?
Skriv gärna och berätta om hur just din hund (el dina hundar) firar jul, bidra gärna med en bild också.
**MVH Cerrolyn
Haha detta är ju Dolly första jul och nog får hon julklappar alltid
Jag har 6 stycken åt henne mamma och pappa har 4 stycken och min syster har 2. Sedan blev mormor och morfar förtvivlade dör att dom fick önskelister av mig och Mali men inta av Dolly. Sedan får hon av farmor också, hon har charmat hela släkten! :P
Sedan blir det väll nått extra gott ben och bäst av allt massa julklappaspapper att busa med! ;)
Bidrar med en (dålig) bild när Dolly "hjälper till" att slå in julklappar
// Nadja
jag är en dålig hundägare. Dom får inte paket men lite god mat från julbordet är väl det som är lite extra. dom har allt dom behöver o behöver dom något annat så får dom det nrä det är dax.
Tror jag köpt paket till mina hundar 1 gång det var när den ena fyllde 1 år. Då fick hon en bädd för över 1000 kr med en jättemysig dyna i.

Mina 5 får paket med godis och en leksak i. till och med valpkullen vi har får lite extra gott idag, och massor av uppmärksamhet så klart :)
akillez får paket och lite prinskorv och köttbullar :)