Tävlingshundar iFokus

Tävlingshundar

Etiketterlydnadtävlingslydnad
Läst 1729 ggr
nathalieswahn
3

lydnadstävling :D 2an :D

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nuså :) idag är han guld värd :) tog lp2 idag första pris och första plasering min gosnutt :)
Bedömningen:
Platsligg: 10
Frifölj: 7,5 snesitt släpar dk
Läggande: 10 ngt sent
Inkallning: 8 hoppar på förare
… Rutan: 10
Apportering: 9 dk med kroppen
Hopp sitt hopp: 10
Fjärr: 10
Helhet: 8 hunden lämnar, trevligt ekipage bra kontakt :)
Så duktig min fina bus :)

så nu heter han Chowhills Rulle LP1 LP2 :D och lp 3 och champion ska de bli så småning om :D

joheck
0

Vad roligt! Stort grattis!

Små hundar kan också!Skrattande

nathalieswahn
0

Tackar tackar så mkt
Ja presis va ja sa när jag hade en border collie och en labbe på var sida om mig :D man måste inte vara stor eller vara en bruks hund för att kunna jobba :D

joheck
0

Det skriver jag under!

Har förhoppningar att tävla med min papillon grabb.

nathalieswahn
1

Ja men de tycker ja defenitift att du ska satsa på de är super roligt :D och hundarna tycker så extremt mkt om de också :D

Cerrolyn
0

Super grattis, snygga betyg också Skrattande

3an nu då.

**MVH Cerrolyn

nathalieswahn
0

Ja man tackar så mkt :) javisst ska d bli trean men inte än på ett tag då han ska opereras på måndag :( patella luxation så d blir rehab i 3 månader sen ska vi igån o träna igen Så kanske de blir en trea till våren :)

Cerrolyn
0

Visst kommer du kunna träna lite även under rehab, du har både sitt i grupp och platsen som är lugna moment, även vittringen är lugn i början.

Lycka till med op.

**MVH Cerrolyn

[Timantis]
0

Grattis! Så kul att se andra raser lyckas i lydnad. Säger som Cerrolyn träna under rehab men de lugna momenten. Det har du igen sen i vår.

Lycka till med op.

tezzla
0

grattis, både söt & duktig

nathalieswahn
0

tack så jätte mkt allihopa :D
Ajo visst hade ja tänkt gärnaktivera honom så han inte går i taket men han kommer inte att få röra sig alls dom två första veckorna.
Alltså han ska ligga i sin bur och kommer inte få gå på en enda promenad så de är hårda regler träna sitt ligg stå kommer ja att få göra ca 1 månad efter operationen :( så de tar tid :( Detta är hans andra patella operation :(

Men absolut ska ja försöka träna så mkt ja kan och tillåtes :D

Tokryck
0
[Chabelis]
0

Grattis!

nathalieswahn
1

tackar tackar :D

[Chabelis]
0

Så roligt att se olika raser tävla.Jag vet inte varför men jag är svag för små fluffar.Är det en pomeranian?Glad

nathalieswahn
0

ja d är super kul :D
Haha du vet inte varför:D är inte de självklart XD titta på dom små fluffiga :) dom är ju helt otroliga att titta på :D super söta små fluffe bollar :D japp de är en pom pom :D

Qepta
0

Grattis! Glad

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

nathalieswahn
0

tackar tackar :D