[Gratis] Fotograf i Göteborg
Jag driver ett företag där jag erbjuder fotografering av både människor och djur. Men jag har dåligt med djurbilder i portfolion.
Jag undrar därför om det finns någon i Göteborg som har en eller flera hundar som kan tänka sig att ställa upp på bild?
Självklart får ni de bilder jag blev nöjd med i utbyte mot att jag får använda dem i marknadsföringssyfte på min hemsida och facebook.
Hör av er! För mer information om mig och företaget kika in på hemsidan.
Hemsida: www.lindalundquist.se
Facebook: Fotograf Linda Lundquist
Instagram: @fotograflindalundquist
Om någon av mina hundar kan vara till hjälp får du gärna fotografera dem. Vet inte vilken typ av bild/bilder du är ute efter och du kommer säkert få fler intressanter att välja mellan. 
Jag är ute efter utomhusbilder. Gärna olika miljöer. Inget bestämt så riktigt. Porträtt och eventuellt gärna actionbilder. Vad har du för hundar?
Haha nä det är klart. :) Det förstår jag. Vart nånstans bor du. Jättefin vovve var det i alla fall. Vad är det för ras?
Jag bor på Hisingen men vi kan även ta oss någon annanstans om det skulle vara så. Det enda grönområdet i närområdet är Ramberget så vi brukar åka och gå andra ställen också.
Trams är en blandras Amstaff/Rottis och Blue är en äkta byracka med okänt ursprung. Du kanske tänkte dig främst renrasiga hundar?
Nej verkligen inte. :) Hundar i alla färger och former ;) Har själv sommarlov nu så jag kan närsom. Vi kanske ska snacka vidare på PM istället?
Det kan vi absolut göra. :)