Tävlingshundar iFokus

Tävlingshundar

Etikett: foto-film
Läst 1731 ggr
Linda Lundquist
0

[Gratis] Fotograf i Göteborg

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag driver ett företag där jag erbjuder fotografering av både människor och djur. Men jag har dåligt med djurbilder i portfolion.

Jag undrar därför om det finns någon i Göteborg som har en eller flera hundar som kan tänka sig att ställa upp på bild?

Självklart får ni de bilder jag blev nöjd med i utbyte mot att jag får använda dem i marknadsföringssyfte på min hemsida och facebook.

Hör av er! För mer information om mig och företaget kika in på hemsidan.

www.lindalundquist.se
www.facebook.com/fotolindalundquist

Kalli
0

Om någon av mina hundar kan vara till hjälp får du gärna fotografera dem. Vet inte vilken typ av bild/bilder du är ute efter och du kommer säkert få fler intressanter att välja mellan. Glad

Linda Lundquist
0

Jag är ute efter utomhusbilder. Gärna olika miljöer. Inget bestämt så riktigt. Porträtt och eventuellt gärna actionbilder. Vad har du för hundar?

Kalli
0

Honom, har är väl den av vovvarna det är mer action i men det är ju det svåra med djur att de kanske inte alltid gör det på kommando. :)

Kalli
0

Och denna. Hon är ganska lugn och tillbakadragen dock, helst i främmande sällskap så blir nog mindre action så att säga.

Vi kommer vara borta två veckor sådär i slutet Juli/början Augusti men du får gärna höra av dig när du bestämt dig. :)

Linda Lundquist
0

Haha nä det är klart. :) Det förstår jag. Vart nånstans bor du. Jättefin vovve var det i alla fall. Vad är det för ras?

Kalli
0

Jag bor på Hisingen men vi kan även ta oss någon annanstans om det skulle vara så. Det enda grönområdet i närområdet är Ramberget så vi brukar åka och gå andra ställen också.

Trams är en blandras Amstaff/Rottis och Blue är en äkta byracka med okänt ursprung. Du kanske tänkte dig främst renrasiga hundar?

Linda Lundquist
1

Nej verkligen inte. :) Hundar i alla färger och former ;) Har själv sommarlov nu så jag kan närsom. Vi kanske ska snacka vidare på PM istället?

Kalli
0

Det kan vi absolut göra. :)