Tävlingshundar iFokus

Tävlingshundar

Etiketttävlingar
Läst 2315 ggr
Ronja06
0

MyDog 2011

Någon mer än jag som ska till MyDog 2011? :) Skrattande

Mvh Emelie Förlägen

Ronja06
0

Själv ska jag vara där alla dagar är det planerat. Det är lite av en tradition, eftersom jag är go och glad hundtokig Göteborgare. *ler* Det blir både agilitytävling (klass 3) och agilityuppvisning för mig och hundarna. :)

Mvh Emelie Förlägen

PetraKarin
0

Jag ska absolut gå dit!

Inte med min hund men för att det finns så otroligt mycket kul att se. Jag bor i Gbg så det vore dumt att låta bli ;) jag har gått flera år nu och ibland flera dagar :P Nästa My Dog kommer att för mig bli särskilt kul eftersom jag nu inte bara är hundintresserad utan också hundägare :)

[Malin3033]
0

Jag ska äntligen få chansen att uppleva MyDog, har tidigare "hållit hus" på Stora Stockholm men tycker att det bara blir sämre och sämre där (tyvärr!) så nu är det dags att vara med och tävla i klass 3 agility med Ronja. TjoohooO!

Yessica
0

Jag velade länge mellan My Dog och att tävla agility på Kistamässan. Det blev till slut tävla på Kistamässan. Då vi inte tävlat mycket inne och det är så himla långt till Gbg så kände jag att vi tar det när jag vet hur hon reagerar på mässmiljö. Glad Det blir ändå mycket tävlande för mig den helgen. Laget debuterar där båda mina hundar är med och sen är det två dagar klass 3 med Sting. Glad

Ha en bra dag!

Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

[Ebfotograf]
0

Jag ska till MyDog, det är ju självklart! Glad Kommer mest vara vid Aussie ringen, det är därför jag åker dit varje år. Har dock inte bestämt mig vilken dag jag ska åka dit, blir tyvärr inte alla dagarna :/

Tokryck
0

Jag ska dit på fredagen för att kolla på kelpie (och shoppa ;) ). Är det agility alla dagar, har varit inne på webbsidan för My Dog utan att hitta någon information.

Ronja06
0

#6: Det är inofficiell cup den 6:e tror jag? Sedan officiell tävling 7-8. :) Rätta mig om jag har fel. Det är Kungsbacka BHK som anordnar det, så kolla där om du är osäker! Själv tävlar jag enbart den 7:e med Ronja.

Mvh Emelie Förlägen

Tokryck
0

Officiell tävling på fredagen alltså. Super :)

[Ebfotograf]
0

Ändrat! Jag ska dit både den 6e och den 9e :D

Jag tror att nästa år kommer bli det bästa :)

Jag tittade på alla priser och såg att alla Hundungdomar måste betala 50:- för att komma in, det brukar ju vara gratis? :S

Tokryck
0

Bara 7 kelpies så det blir till att shoppa och kolla algility för nästan hela slanten.

Ronja06
0

Inflikar också att jag kommer att hämta mitt pris för "årets agilityungdom" där ;)

Mvh Emelie Förlägen

Cerrolyn
0

Nej jag ska inte dit. Jag åker inte så långt bara för att shopa, det kan jag göra på nätet. Och tävla får/kan vi inte.

**MVH Cerrolyn

Smultronbarn
0

Jag ska dit på fredagen med lilla Blå. Kanske man träffar någon i sheltie ringen?!.

PetraKarin
0

Någon mer som ska ställa ut sheltie? Och vilken dag?
Jag vill gärna titta på sheltieringen men kan inte bestämma vilken dag… (tors eller fre, ska även dit lör)

Hannasjessie
0

Åker tyvärr inte så långt för tävlingar, har man inga hundintresserade föräldrar så har man inte….inget körkort heller… Blir ju lite knivit då. Därför satsar jag på tävlingar på klubbarna i närheten :)

Mvh Hannasjessie. :)

| - Russellbus.se
| - Agility, Lydnad, Rallylydnad, Viltspår_ 

Smultronbarn
0

#15 Visst är det jobbigt. Mina föräldrar är likadana eller så ångrar dem sig i sista minuten x(
Jag håller på att spara ihop till en liten bil, är inte kräsen så den kommer nog snart! :D:D
Ta körkort snart! :) Det tjänar du på. (om de är några år kvar kan du ju alltid börja plugga teori, sen har du körkortet på 18års dagen)

Hannasjessie
0

#16 Jag börjar troligtvis övningsköra i år, då jag fyller 16 snart :)

Mvh Hannasjessie. :)

| - Russellbus.se
| - Agility, Lydnad, Rallylydnad, Viltspår_ 

Smultronbarn
0

#17 Se där! Då har du det snart :D