Agilitybilder sökes
Håller på med ett skolarbete där jag ska göra en powerpoint presentation om agility. Tränar och tävlar själv men har knappt några bilder på det. Därför söker jag nu bilder som folk kan tänka sig att låna ut där en hund utför något av de olika agilitymomenten. Posta dem i inlägg här i tråden om du kan tänka dig att låna ut. Kommer enbart att användas till arbetet, inget annat.
Mvh Ellenfyrkant

Kan inte tänka mig att det inte skulle finnas folk med agilitybilder här. Det är lite brodskande. Redovisning på fredag. Så bildhjälp är väldigt välkommet !
Mvh Ellenfyrkant

#2 Det vet inte jag, kan inte tänka mig att det inte skulle finnas som jag skriver..
Ett par stycken per hinder vore kul.
Så kan man fylla ut lite.
Mvh Ellenfyrkant
Bara det att då får jag leta massor 
Men några bilder till kan jag nog bidra med.
**MVH Cerrolyn
Där har du några, jag har några som jag har tagit själp på Ceasar (förutom första) som är så där. Men någon annan ska ju också få chansen och du kan då få bättre bilder.
**MVH Cerrolyn
Blir lite off-topic nu men.. Ville bara veta tezzla vad du har för inställningar på dina bilder! Helt underbart bra! :) Läste att du hade Canon och 2 objektiv, dom två objektiven har jag med.
Tar gärna emot tips! :)
Mvh Hannasjessie. :)
jag kör alltid på sport när hunden är i rörelse
Okej, jag brukar göra det med. Men mina blir oftast suddiga. Så det fungerar bäst på sommaren antar jag?

#22 Det har otroligt mycket med ljus att göra.
Mvh Ellenfyrkant
Funderar på när man ska hålla in slutare så man får fokus, medans är på väg att hoppa eller när hunden hopper över exakt?

#24 Fokus innan hunden hoppat skulle jag välja, för att sedan pröva sig fram just när man ska trycka av.
Behöver ej längre bilder. Tack för de bilder som kom !
Mvh Ellenfyrkant