Inoff utställning Rättvik, resultat.
Hejsan!
Jag ställa ut Leia i Rättvik på inoff utställning den 21 Mars, trodde att vi skulle åka ut direkt i rasen. För det var en till Amstaff med. Men Leia blev BIR! Så blev det grupp finalen. Och Där blev vi BIG1! Jag blev helt chockad :O Jag är glad över kritiken och HP rosetten liksom. Men så fick vi springa lite mer. Och ja vi kom ju till BIS finalen och åkte ut som 7a! Alltså jag fattar inte att vi kom så långt haha. En lång men rolig dag, hela familjen var med och hejjade på oss 2 =)
Kritiken:
**Söt ung tik m vackert huvud & uttryck. Mkt bra kropp för åldern. Normala vinklar. Rör sig med härligt driv & riktigt på skjut i bak. Välpresenterad.
**Domare: Gisela Balz
Mer än nöjda är vi =D
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower
Häftigt!!! Det är kul när man tror att man slår i underläge. Har gjort likadant en gång (fast med en häst) Trodde vi skulle åka ut först… Men vi fick näst högsta poäng den tävlingen och blev 2. Snacka man kan leva länge på det!
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus

Vad roligt! Grattis!
Hur gammal är hon? Har ni ställt ut förut? 
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi
#1 det är så spännande, jag skulle ge mkt för den magkännslan ;)
#2 Tack! Hon är född i spetember 2008. 1½ år :) 1 gång förut har jag ställt henne. Nu den 10e april blir det en till inoff i Forshaga. =)
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower