Tävlingshundar iFokus

Tävlingshundar

Etikettpresentation
Läst 1499 ggr
L8sson
0

presentation av oss

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hejhej!

Jag heter Lotta och är 17 år, bor just nu i Forshaga för jag går hundsports gymnasiumet där. Är medlem på andra små sidor här på iFokus men hittade denna också! =)

Jag har en Amstaff tik som är lite över året. Vi håller på med en hel del vi två. Det är tanken att vi ska ut på tävlingsplanen i framtiden inom lydnaden (A) jag är ingen tävlingsperson!! :P haha men vi har ett mål iallfall =)

Cerrolyn
0

Välkommen hit.

Men då hade du (ni) besök av två från min klubb förra veckan om skydd.Flört

**MVH Cerrolyn

[Ebfotograf]
0

Välkommen!

bblomquist
0

välkommen :)

tsset
0

Hej och välkommen! Lite smått avis på dig, å så jag önskade att få gå gymnasiet med hund på schemat och bo i forshaga! det hade varit och blev tyvärr bara en dröm…

Jag ser också att vi delar mål, även jag ska försöka ta mig ut på tävling även om mina nerver förmodligen kommer brista ;) Skriv gärna upp ditt mål i tråden "inför 2010" här på tävlingshundar också ses vi förhoppningsvis på tävlingsplan nån gång :D Om inte annat kan vi peppa varandra på vägen dit, och här finns bra stöd av redan tävlande människor!

välkommen som sagt :)

India
0

Välkommen!

L8sson
0

#1 japp! vi hade en skit bra föreläsning om svenskskyddet! =) Tog en hel del bilder!! =)

#4 det låter super!! Ja som sagt så gick jag om ett år för att bygga upp mina betgyg så jag kom in på forshaga =)

L8sson
0

Jag kör ju IPOskyddet med Leia (min hund) så jag passade på att testa henne på en annan figge =) Han frågade ifall vi har hållt på förut, det märkte han efter han bara tog i bitkudden ;)

Cerrolyn
0

Jag vet att Anna skulle bli glad om hon fick se bilderna, har du lagt upp dem på nätet någonstans så jag kan skicka en länk till henne?

**MVH Cerrolyn

L8sson
0

#6 jag gav bilderna till hon som lägger upp bilderna på våran skolas hemsida. när jag kommer hem från lovet så kommer jag få all abilder! har cirka 400 bilder från den föreläsningen.=) Men 10 bilder cirka finns på skolans hemsida. licka på denna länken så kommer det upp! http://www.forshagaakademin.se/main_hsp_news.php?ID=2699

Cerrolyn
0

Skrattande

Tack

**MVH Cerrolyn

L8sson
0

#10 lugnt =)