Omstrukturering av denna sajten
Detta är mest för mina Medarbetare men då det även jag vill ha lite mer ideér, feedback och en och annan ny Medarbetare så får alla se detta.
Denna sajten är nu ganska stor och det är massor som ryms i dess ramar. Därför skulle jag vilja dela upp saker och ting mellan oss (sajtvärd och medarbetare). Alla har vi en eller 2 olika typer av grenar som vi kan lite bättre och som vi mer än gärna vill ängna oss åt. Därför vill jag att vi ha varsin gren som vi jobbar mer med och hjälps åt med resten. Men det behöver inte bara vara en som jobbar med en gren utan man kan ha flera grenar och vara flera om just den grenen. (Hoppas ni förstår vad jag menar.)
I "sin" gren så fixar man med artiklar och håller den delen levande genom att svara på inlägg och göra nya.
Här nedan kommer listan på "ansvarsområden" som ni kan välja. Du som "bara" är medlem och känner att du vill och kan bidra med med något, säg bara till, du kan bli Medarbetare eller "bara" artikelförfattare".
Agility Yessica, Malin3033
Bruks (denna går att dela in i spår, sök, rapport, skydd, IPO, bevakning och tjänstehundar) Cerrolyn
Draghundssport
Freestyle Yessica, Ebfotograf
Lydnad Cerrolyn
Utställning (Ebfotograf)
Viltspår - Jakt - Appotering - Grytprov - Vallprov
Beskrivningar & Tester Ebfotograf
Hundkapplöpning
Sedan har vi ju de andra avdelningarna som vi hjälps åt med. Eller vet du någon annan avdelning som du vill ska vara med eller ha hand om? Säg då till så fixar vi det.
Jag kommer att uppdatera just detta inlägget med de som har önskat ansvarsområde.
**MVH Cerrolyn
Ingen mer som har lust?
**MVH Cerrolyn
Jag kan väl hålla till lite på agilityhörnan :)
Skulle behöva några till. Visst kan jag ta brukset, men skydd, IPO, bevakning & tj kan jag ingenting om.
**MVH Cerrolyn
Vinthundarna då?? Får de inte en egen kategori?
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus
Som jag skrev i #0
" Eller vet du någon annan avdelning som du vill ska vara med eller ha hand om? Säg då till så fixar vi det."
Så är de ju självklart att jag kan lägga in det. Men jag utgick från de kategorier vi har och jag vet att de inte har någon, men tyvärr har ingen efter frågat det och jag vet faktiskt inte vad deras gren/grenar heter. Men du kan ju berätta vilka de är så sätter jag upp dem, kanske du även vill ha hand om dem?
**MVH Cerrolyn
Jag skulle kanske kunna skriva något om det. Tävlar ju inte nu, men har gjort.
Kapplöpning heter det bara i sverige… sen finns det ju olika typer i andra länder men i sverige tävlas det vanligast i släta löp
Så en kategori som heter hundkapplöpning - kapplöpningshundar eller endast kapplöpning kanske skulle vara bra att ha.
Sen finns det Lure coursing med, men det har jag aldrig tävlat i.
~ Anneli ~
Jag vet att Harriet har testat Lure coursing.
Men jag gör en sådan kategori.
**MVH Cerrolyn
#7 kanske hon och jag kan hjälpas åt med kapphundarna då…
De måste verkligen få med en plats här på sajten…
~ Anneli ~
Oja självklart. Men då jag inte håller på med det och det inte varit någon efterfrågan så hag jag inte gjort något om det.
**MVH Cerrolyn

#6 Va? Det har du nog missuppfattat. Jag har aldrig testat LC. Däremot äter jag LCHF Ha, Ha
Var det inte det du hade gjort med Kiara då?
**MVH Cerrolyn

# 11 Du tänker nog på Scarry.