1:a pinnen i hopp...
tog Teddy och jag idag
! Vi kom på en 2:a plats och hela 6 sekunder snabbare än referenstiden. Jag är så himla stolt är min snygga å duktiga blandis! Vi gjorde ett fint lopp i agilityklassen oxå, men tyvär så hoppade av över kontaktfältet på nerfarten på bommen, så där blev det bara en 15:e plats.

Grattis till pinnen! 
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi
Grattis
**MVH Cerrolyn

Grattis till pinnen!

Grattis!

Det känns lite trist att nu när jag verkligen har lyckats få fart på honom, så är tävlingssäsongen nästan över
, men det får nog bli lite tävlande utanför Skåne, så att vi håller igång lite ändå! Annars så kommer jag att få kämpa i flera månader till våren igen innan vi kommer igång riktigt, känns det som!

#5 Försök att hitta någon ridhusträning i närheten!

# 6 det finns tyvär ingen ridhusträning i närheten, men oftast kan vi träna rätt så bra ute här nere i södra Skåne under vintern, men träning och tävling är dock inte samma sak, när det gäller Teddy. Han har ALLTID ett himla bra tempo på träning, det har han inte haft på tävling förens på slutet av tävlingssäsongen, därför får det bli till att köra en bra bit för å kunna tävla, men det är det nog värt!

Ja, ni har väl knappt någon snö, va
. Klart att det är värt att åka lite för att tävla nu när nu har kommit igång. Själv längtar jag efter att få vara med min lilla uppseendeväckande blandras på Stockholmsmässan i december!

näe, det brukar ju vara ganska snöfritt, fast när det väl kommer snö, så är det inte så kul att bo i Skåne kan jag ju säja, iaf inte på Österlen där jag bor, det brukar kunna bli rejäla snöstormar här!