Välkommen på Freestyle kurs
Jag utbildar mig till Freestyleinstruktör och som del av utbildningen har vi ett projektarbete, vilket innebär att vi ska hålla en kurs för 4-6 deltagare á 6 timmar. Detta är alltså en del av min utbildning och min första kurs jag håller i, vilket är bra om deltagarna känner till givetvis!
Kurstillfällen:
Torsdag 7 maj
Torsdag 14 maj
Torsdag 21 maj
Torsdag 28 maj
Plats:
Stockholm, Rålambshovsparken.
Tid:
17:30 - 19:00
Pris:
Då jag ännu inte fått mitt diplom kan jag inte ta ut fullt pris. Priset för kursen är 200:-
Lägsta ålder på hund:
8 månader
Praktik varvas med teori kring freestyle och kring hur tävling går till, regler m.m. Vi kommer att gå igenom de obligatoriska rörelserna för att få starta i Klass 1 (snurr, slalom, positionsarbete) och andra rörelser så som backa, work, mellan m.f.
Freestyle är en glädjefylld hundsport som är en bra aktivering för hunden. Du tränar lydnad till musik eller dans med hund som många säger. Freestyle symboliseras av glädje och samspel och målet med kursen är att stärka relationen, kunna starta i klass 1 om man har det som mål, aktivera sin hund och ha en superrolig kurs.
Detta är en nybörjarkurs för de som ännu inte tävlat, och man måste givetvis inte ens vilja tävla över huvud taget. Vi går igenom grunderna så om du har kommit längre i din freestyleträning rekommenderar jag istället en fortsättningskurs.
Ni som har frågor, det går jättebra att ställa dessa i tråden.
Ni som är intresserade och vill anmäla er till kursen, gör det via mail till Tina_thebest@hotmail.com, rubriken på mailet ska vara Freestylekurs.
* I mailet skriver du namn, mail + telefonnummer, hundens namn, hundens ras/raser och ålder på hunden.
Välkomna att höra av er!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Lycka till.
**MVH Cerrolyn

Vad roligt det lät! Hoppas du får några till din kurs. 
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi
2 platser är tagna nu, så det är 4 kvar om någon är intresserad! :)
Okej allihopa! Nu är alla 6 platser tagna! De som är intresserade kan anmäla sig och hoppas på en reservplats om någon inte skulle kunna delta av någon anledning.
Välkomna!

Grattis till att alla platser är full! Vad roligt för dig! 
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi