Tävlingshundar iFokus

Tävlingshundar

Etikettutställning
Läst 2564 ggr
TinaH
0

Utställnigar 2009

Har ni några inplanerade utställningar i vår?

Jag ska ställa Boy på dessa 3 först och främst:

• **VALP UTSTÄLLNING på Qpoolen i Hässleholm
    **21-22 februari 2009

• **SYDSKÅNSKA KENNELKLUBBENS INTERNATIONELLA HUNDUTSTÄLLNING I MALMÖ
    **21 - 22 MARS 2009

• **GOLDEN RETRIEVERKLUBBEN SKÅNESEKTIONEN  OPEN SHOW
    **Ekeby ridhus 13 april (annandag påsk)

Nån som ska vara med på några av ovanstående utställnigar?
Har jag tur, så "slipper" jag ställa själv i malmö, utan har en kompis som ska vara min handler där.
Hon ska själv ställa 5 Bordie Collies.
Om det nu inte blir oturen att hon ska in i ringen samtidigt som jagSkrattande
Hon har ställt mycket och är duktig.
Jag är bara nybörjare…Skäms

Men nån gång ska man börja! Glad

Om någon ska till ovanståene utställningar, så vore det kul och säga "hej" på varandra! Skrattande

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

Cerrolyn
0

?

Menar du inte 2009?

**MVH Cerrolyn

TinaH
0

host…tur att det är nån vakenSkäms

kan du vara så söt och ändra det till mig?Glad

Mvh TinaH

Yessica
0

Haha ;) Så tokigt det kan blir. Man ska helt enkelt inte skriva inlägg mitt i natten ;D haha.

Själv funderar jag på att åka på dessa:
10 apr - Officiell utställning, arr. Stockholms KK
26 apr - Officiell utställning, arr. Wästmanlands KK
24 maj - Officiell utställning, arr. Uppsala Läns KK

Vill helst bara ställa officiella nu när hon ändå är junior :) Men tyvärr hinner vi bara med två officiella juniorklasser till innan unghundsklass. :) Men men så är det när man har en liten tjej som är född i januari ;)

Ha en bra dag!

Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

TinaH
0

haha….näe…det var rätt tydligt det! Oskyldig

nu tänker jag…

när blir man junior och när blir man unghund….Skäms

Mvh TinaH

Yessica
0