dåligt
Det är antagligen så att det inte finns någon "grupp" för draghundar då det inte är så många här som tävlar i det (det är ju inte den vanligaste hundsporten), men jag tycker det verkar himla skoj. 
Det är bara att säga till sajtvärden att du önskar en sådan grupp.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Klart de är nog fina! Säg bara till sajtvärden. Ju fler vi är desto roligare
.

#1 har du provat köra hund nån gång det är as skojj när det går fort och sen så är det spännande åxå
/ Jag kan hjälpa med artiklar m.m.

Trist att du ska kläcka ur dig "men sånna hundar kanske inte är nog "fina" som vissa tycker :/". Anledningen till att det inte finns är väl för att det är så få som håller på med. Sen kan dom kanske inte börja med att lägga upp en "grupp" för varenda gren heller utan att det finns någon som kommer skriva där. :) Men det är nog bara fråga sajtvärden snällt om ny grupp. :)
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi
TS
Självklart kan jag göra en sådan grupp. Men jag sätter upp grupperna efter hand. Och artiklar får du gärna göra, bara intressant. Bara att säga till.
**MVH Cerrolyn
Nu finns det en grupp som heter "Draghundar". Om du har ett bättre eller ett mer passande namn för det så säg till.
**MVH Cerrolyn

Det är förmodligen alldeles underbart att susa fram i hög fart efter ett hundspann en gnistrande kall januaridag med solen i ansiktet, men när man bor i Blekinge är de dagarna om året som man kan göra detta ganska så lätträknade
.

NU har jag skrivit första artikeln och bilder kommer