SILVER på Ungdoms-SM!
I helgen, 1-3 augusti var det ju ungdoms-SM i Göteborg. Vi var där och tävlade agility, klass 1. På lördagen gick vi felfritt i agilityklassen och till min stora förvåning var vi snabbast och ledde därmed inför finalen!! 
Jag tänkte att vi inte hade en chans att lyckas göra ett felfritt lopp till samma helg (för den som inte följt våra tävlingsresultat kan jag meddela att vi varit allt annat än jämna på tävling och antal fel i snitt har legat nånstans runt 20 fel per lopp)…
Men vi satsade hårt och jag bestämde mig för att vi skulle ta det lite lugnt och ändå försöka ta oss runt felfritt, om än i ett lite lugnare tempo. Det var omvänd startordning från lördagens resultat, så vi startade sist - spännande värre! Och vi lyckades faktiskt få till ännu ett felfritt lopp!!!
Vilket innebar pallplats, silver på Ungdoms-SM känns ju inte helt fel!! 
Vilken vecka…tidigare har vi inte haft några resultat att tala om, men nu har vi helt plötsligt slagit till med både en uppflyttningspinne och ett U-SM silver på samma vecka, dvs tre felfria lopp! WOW vad jag är glad!!! 

Grattis (:
Super stort grattis till er. :D
**MVH Cerrolyn

Nejj men guuuh va roligt för er!
SUUUUPERSTOOORT grattis! :D Det kommer alltså med tiden ;D Jag hoppas på att Sting och jag också kommer få lite nollade lopp snart :P Vilken otroligt bra vecka för dig!
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

Grattis! Vad kul!
GRATTIS! :) Vad roligt! Tror att jag såg er där. Vi blev 6:a i klass 1 medium :)
Mvh Emelie 

Grattis!! Vad kul:)
Stort grattis =)
Tack så jättemycket för alla grattis! Är fortfarande superglad! 

Grattis ;D
Mvh Ellenfyrkant
Tyckte väl jag kände igen er ;P Grattis !! Det var 2 fina lopp ! Det är jag med min aussie som vann :)
#10 Ah, vad skoj! Ni var ju superduktiga!