Ny här!
Jag har endast hängt på blandrashunden i fokus innan, men råkade hamna här inne av en slump och denna sida passar ju mig kanon ju!!! Jag har 3 UNDERBARA blandisar. 2 av dem tävlar jag agility med. Den 3:e är bara 6 månader, men hon ska bli agilityhund hon med (GIVETVIS!!!). Jag är riktigt agilitybiten, men är väldigt sugen på att prova på rallylydnad oxå faktiskt!
Hej och välkommen hit. Vad är det för ras/raser du har? Den på bilden var riktigt gullig 
**MVH Cerrolyn

Välkommen! Ska du på blandras-SM i agility?

Välkommen hit!
#2 oj! Visste inte att det fanns SM för blandras!
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

#3 Det är föreningen Blandis som har det. Såg om det på agilitylistan men jag skall inte vara med.

#1 Tack! Den på bilden är en blandnig mellan am.cockerspaniel/jack russel. Hon heter Snuffan.
Sen har jag en hane som heter Teddy och är blandning mellan bc/flate och LITE golden
Sist men inte minst (faktiskt störst redan…) har jag en valp på drygt 6 månader, som heter Yatzi och är blandning mellan Golden/labbe/flate.

#1 Ha,ha, nu blev det kanske lite fel här… Den på bilden som jag har lagt in är ju på Teddy. Jag tänkte på att du menade den på den bilden som kommer när man alltid skriver något. Den bilden är iaf på Snuffan (den svarta hunden alltså).

# 2 Jag vill dit, men jag får nog vänta till nästa år. et är lite för långt bort, känns det som.
Men däremot ska jag ställa ut alla mina 3 hundar på blandis Skånes utställning nu i helgen!