Tävlingshundar iFokus

Tävlingshundar

Etikett: tävlingar
Läst 1275 ggr
[Jemla]
0

Svensk Viltspårschampion!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måste bara skryta lite och berätta om min duktiga Felix som idag- i 25 graders värme - tog sitt tredje 1:a pris i öppen klass viltspår och blev därmed Svensk Viltspårschampion (SVCH)!! Skrattande

Yessica
0

Grattis grattis! ÅÅh vad roligt! :D Gläds med dig!

Ha en bra dag!

Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

tilja
0

Supergrattis, verkligen jättekul!

Tezza
0

Grattis! Vad duktiga ni är:)

Cerrolyn
0

GRATTIS

**MVH Cerrolyn

[Jemla]
0

Tack, jag är så jätteglad över min duktiga kille. Glad Nu har vi två champinjoner i huset, kanske dags för champinjonsoppa. Cool

AnneN
0

Grattis =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Zebben
0

Kul! Jättegrattis!

SaraC
0

Grattis!

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

[Jemla]
0

Tack! Glad Funderar på om vi skulle byta bana nu och prova träna bruksspår och se hur det går, har aldrig tränat (seriöst) eller tävlat bruks så vore skoj att prova om inte annat, spåra kan han ju iaf. Glad

Cerrolyn
0

Lycka till med det :D

**MVH Cerrolyn

Tezza
0

#9 Det tror jag säker går jättebra. Jag gjorde likadant, först tog jag viltspår championatet på mina 3, sen forsatte vi med brukset då de verkligen tycker om att spåra. Och det har gott bra, trots att jag hört många gånger att man inte ska börja med viltspåret:) En av dem tycker dock att viltspåret är mycket roligare och blir då lite slarvig i bruksspåret, men men…..Man för göra spårpinnarna dessto roligare i stället, och byta dem mot nått gott eller kul leksak.

[Jemla]
0

#11 Okej, har hört samma sak men som du skriver så borde det ju funka om man ser till att spårpinnarna blir tillräckligt roliga (i värsta fall får man väl belöna genom att ge hunden en klöv när den tar upp en pinne Cool).

HarrietKiara
0

Grattis. Alltid kul men champinjoner. ;)

Love my Kelpie!

sighni
0

Grattis!