Nästa tävling!
När har ni planer att tävla nästa gång och i vilken gren/klass/var?
Hur tror ni att det kommer att gå? Vad hoppas ni på?
Jag och Ceasar kommer att tävla i lydnadsklass 3 den 12/4 på Växjö Bk. Jag tror att det kommer att gå bra och hoppas på ett 1a pris.
**MVH Cerrolyn

Wow, klass tre. Vad duktiga ni är. Själv har jag aldrig kommit längre än till klass 2 i lydnad. Till frågan - Det blir några inoff. agilitytävlingar i april. Första off. blir en två-dagars i Gävle i maj. Skall debutera klass 2 agility och förhoppningsvis ta sista pinnen i hopp 1. Håll tummarna! Saga är jätteduktig så allt hänger på mig
Ska tävla agility på fredag 28/3. En inofficiell bara, men vi behöver all träning vi kan få. Väldigt svårt att förutspå hur det går, beror mestadels på vilket humör Felix är på och hur bra banan passar oss. Diskning är väl störst sannolikhet men vi skulle lika gärna skrälla till och ta oss runt felfritt. Blir spännande helt enkelt. 
Vi har inte klarat 3an än så vi är inte så duktiga än ;)
**MVH Cerrolyn

Jag ska också tävla agility (inoff) den 28/3! :D Undrar om det är samma som Jennie. Knivsta/Lagga? ;) Dit ska vi i alla fall! Får se hur det går, Sting har ju inte löpt klart helt än, men vi får starta och sådär. Ska bli kul! Vi kommer bara starta hoppklass, och så har dom lagt till en klass som vi ska anmäla oss till samma dag! :)
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi
Hoppas att Knivsta har någon rolig tävling i sommar när vi är där…
**MVH Cerrolyn

Jamen jag kan väl få tycka att ni är duktiga
Vet ju vilket jobb det ligger bakom lydnadstävlandet!
Jo visst kan du väl få tycka det ;)
**MVH Cerrolyn

#7 okaj! du får gärna hojta om du ser oss också ;) du lär inte missa min galenpanna ;D
hon kommer som löptik ;) och kommer därför starta ganska lååångt ner på listan ;)
Ha en bra dag!

jag ska tävla nästa i lydnadsklass ett, men vet inte riktigt när ;)
Lycka till!
**MVH Cerrolyn
Ska på en internationell utställning i västerås den 20 april, sedan blir det 2st inofficiella utställningar den 1 samt 17 maj. något annat har jag ännu inte inplanerat.

Nästa tävling för oss blir inoff hoppklass på Vallentuna BK den 27 april.
Fast om man räknar utställning iofs så är det den 20 april i Västerås, samma som Malin3033 antagligen! :D
Sen har jag en del agilitytävlingar inbokade också ;)
Ha en bra dag!
HJÄLP!!!
Fick PMet till tävlingen om 2 veckor idag. Blir alltid så nervös när jag får det…
**MVH Cerrolyn
#14 känner igen mig där, men jag börjar längta extra mycket då! det blir som en bekräftelse att man ska iväg. =)
Jo visst är de det. Men samtidigt så slutligt.
**MVH Cerrolyn

Haha! Sådär blir det för mig med! Fast jag blir mera taggad då också! :D
Ha en bra dag!
Min nästa tävling blir den 12/4. Alltså nästa lördag. Det blir en liten inofficiell agility tävling (agility och hopp) i Partille BK. Sedan ska jag även tävla i Partille BK den 22/4 och den 11/5.
Mvh Emelie 
Lycka till på lördag.
**MVH Cerrolyn

Vår nästa tävling blir den 17/5 på Alvesta OG i LK 1. Då ska vi vara redo för ett första pris. 
Sedan är det 1/6 i Kalmar för att ta det sista 1a priset.
(Hoppas bara att allt går som planerat. Kommer dock kännas lustigt att inte tävla mer sedan
)
**MVH Cerrolyn

#22 Vadå inte tävla mer? Eliten får du väl tävla även om det inte blir förrän till hösten?
Det är just det jag menar. Jag tror inte att vi hinner träna in allt i år så och då blir det ju ingen träning… Men kanske eventuellt ta vi och starta i höst om vi lyckas få LPIII innan dess.
**MVH Cerrolyn

#23 Men vad kul ändå att ha kommit så långt!

#24 Jag menar väl det. Jag måste ju kunna skryta med att jag känner två elit hundar ;)
hihihihi visste väl att du hade något i baktanken….
**MVH Cerrolyn