Ny medlem :)
Hej!
Tänkte presentera mig som ny medlem, men jag har varit medlem i en evighet, men aldrig besökt förrens i helgen. Troligen väntade jag på det rätta tillfället, och här var det!
Jag heter Emmeli och bor på gotland. Jag är snart 14 år fyllda(midsommar) och har haft hund sedan påsken -05. Då hundar är ett av mina största intressen kretsar mitt liv runt just våra hundar. Men foto är ett av intressena som också märks väldigt mycket. Fick en digital system kamera i julklapp år -06 och älskar den oerhört mycket.
Vi har 2 hundar i familjen, eller skulle man säga en? Nej, Zeke måste också räknas, även om han bara är våran lilla foderhund :) Båda hundarna är av rasen Shetland Sheepdog (sheltie) och 3 & snart 1 år gammla. Lussi är född här på Gotland och Zeke är importerad från Finland. Jag tränar och tävlar i agility, vilket det inte blivit något av sedan i november, då Lussi plötsligt började halta och vi fick reda på att vi var tvungna att operera ( efter en massa vetrinärbesök såklart, och en massa olika mediciner) minisken. Han är nu på sin 30 dag eller så, och han känner sig helt frisk, så troligtvis kan vi börja träna och tävla i sommar igen :) Zeke har dock ännu inte gått några agilitykurser. Sedan ställer vi ut hundarna på utställningar och jag i juniorhandling.
Välkommen hit, kul att få veta lite mer om dig.
**MVH Cerrolyn

Välkommen!

Välkommen!

välkommen, vi vill gärna bli flera!

Välkommen hit! :)
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

Välkommen! :)

tack tack!

Välkommen hit :D