Tävlingshundar iFokus

Tävlingshundar

Etikettoff-topic
Läst 767 ggr
Cerrolyn
0

Vad händer i helgen?

Ja som rubriken säger.

Vad ska ni göra i helgen?

**MVH Cerrolyn

AnneN
0

Ikväll (fredag) så blir det bara att sitta hemma och ta det lugnt.
Lördag sk jag, sambon & systersonen på badhuset.
Söndag åker systersonen hem.

Velvet har nyss börjat löpa och då fungerar inte öronen eller hjärncellen så någon träning blir det inte föräns hörseln och hjärncellen kommer tillbaka från sin semester.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Cerrolyn
0

Vi ska träna sök imorgon annas händer inte så mycket.

**MVH Cerrolyn

Elna
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har inget inplanerat, men blir nog extra mkt hundträning nu när jag har två hundar i huset! ^^ Passar en BC just nu. Ska försöka hinna med lite uppletande iaf! :)

Cerrolyn
0

Så söt.

**MVH Cerrolyn

tilja
0

Jobbar!

[Jemla]
0

Igår kväll var det agilitytävling. Idag ska jag iväg och kika på min kompis när hon tränar gymnastik, och tänkte passa på att provfota med nya kameran, håller på och försöker lära mig hur man fotar manuellt.

Ikväll händer det förhoppningsvis något "lagom" kul och imorrn ska jag upp och jobba… jobbar iofs bara halvdag imorrn så hinner kanske hitta på något med hundarna sen. Glad

Cerrolyn
0

Hur gick det på tävlingen?

Det blev ingen sökträning för mig :( det blev inställt pga att för många ställde in :(

**MVH Cerrolyn

[Jemla]
0

#7 Resultatmässigt gick det inge bra, vi blev diskade. Men jag är så grymt nöjd med första loppet! Felix var riktigt taggad och jätteduktig! Tyvärr råkade han ta en tunnel för mkt (därav disken) men jag blev jätteglad över att han tog en tunnel på eget initiativ då vi har haft problem med tunnlarna på sistone (efter en incident då han trasslade in sig i tunnelhållaren och blev skrämd). Så jag klämde i med ett ordentligt BRAA även fast det ju var fel hinder.Cool

Resten av banan gick kanonbra (och "felfritt") så det loppet är jag riktigt nöjd med! Glad

Cerrolyn
0

Huvudsaken är att man är nöjd.

**MVH Cerrolyn