Tävlingshundar iFokus

Tävlingshundar

Etikett: tävlingar
Läst 807 ggr
[Jemla]
0

Nån som ska till Köping imorgon?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nån mer härifrån som ska tävla agility i Köping imorgon? Glad Jag ska dit med mitt Felix-monster, får se hur det går - det vet man aldrig. ;-)

AnneN
0

Ska inte dit (lite för långt) men jag hoppas det går bra för er =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Tezza
0

Ska inte heller dit men önskar er lycka till! Hoppas vi får en rapport sen;)

tilja
0

Skulle dit och försöka ta vår sista pinne i hopp 1. Men nu blir det till att vara funkis på vår egen inoff. tävling istället. Lycka till!

Cerrolyn
0

Lycka till!

Vi ska inte dit.

**MVH Cerrolyn

[Jemla]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#1,2 Vi blev jättediskade. ;) Han är fortfarande lite unghundsflamsig, så i första klassen diskade vi oss eftersom han skulle kika på nummerskylten till slalom (2 x vägran där, 1 x vägran på ett hopphinder).

I andra klassen fick vi tre vägran på olika ställen, pga felvald handling från min sida (alltid svårt att veta på vilket humör han är och hur man ska göra).

I tredje klassen kom vi ett (!) hinder innan vi diskade oss. Balansbommen stod rakt fram men man skulle svänga vänster, jag var säker på att han skulle försöka smita till balansen…men inte då, han drog istället till A-hindret som var en längre bit bort. Vad förvånad jag blev! Förvånad 

Så vi får komma igen en annan gång, men jag är iaf jättenöjd med hans fart och de fina kontaktfälten. Glad

Tezza
0

#5 Vad bra att du plockar ut de som ni verkligen gjorde bra och känner er nöjd med det. Det tycker jag är jätteviktigt och det är inte alla som kan det. Bra jobbat och vad söt han är;)

Cerrolyn
0

Skönt att du är nöjd ändå.

**MVH Cerrolyn