Drag
hejsan!
Är det någon här inne som tävlar i drag? =)
Vi är ett gäng nu som har tränat ett tag och vi har vårat udda spann men skulle vilja lära mig lite mer och kanske tävla i framtiden.
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower
Ja du det var ett udda spann men ack så fint!
Kan desvärre inget om drag.
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus
http://www.youtube.com/watch?v=etd-TOR5VM4&feature=player_embedded
kolla in filmen, den är från skolan. där finns våra hundar med.
Jag tävlar inte drag, men jag har tänkt börja träna. Min hund älskar att dra, man kan börja enkelt låta hunden dra en människa på pulka. Han har ju dragit ner mig i snön flera gånger 
Hej, jag har provat på att tävla lite under barmarkssäsongen hösten 2009/våren 2010, kan bara rekommendera, det är störtkul :) Men en liten varning, det är ack så beroendeframkallande :)
jag är med i landslaget
¨åh va kul!
Ja nu på sommaren kör vi med cyekl och inlines. Har nu skaffat mig en till pansar gris så nu har jag 2 st jag kör. I vinter blir det att köra spannet mer :)
har du tänkt satas seriöst på tävling i framtiden?
#6 japp det e det som är tanken.
#8 kul :D hur länge har du kört?
#9 Lite mindre än 1 år. Mina hundar blir snart 2 år så dom är ju unga. Nu kan vi träna på riktigt :)
vad ska du köra för hundar?
#11 mina Amstaff flickor :D
Så vill vi ju att hela vårat 4spann med 1 border collie, 1 Schäfer och min 2 amstaffar ska starta :D
#12 bilr det nån tåvling i vinter du tänkt starta?
#13 Får se ifall min tik ska paras eller inte, isåfall startar jag i vinter med bara 1 hund. Mina nya tik men den som lever får se. Annra blir det efter vintern.

Vi kör i mängder men inte tävling, inte än iaf. Kör alaskan huskies, både släde, nordisk o cykel
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
jag har har kört i ca år nu. aldrig tävlat men skulle vara kul att pröva. jag kör släde, nordisk o cykel och inlines. ska köpa mig en saccovagn nu också.:)