Vågar inte anmäla mig......
till tävlingar!
Tränar hundarna i bland Men vågar inte anmäla till varken lydnad (LK!), Rallylydnad. (Nybörjareklass)
Hur gjorde ni första ggn?
Ställer ut hundar men de känns inte som samma sak.
Rädd för att vara oduglig. Inte veta hur allt går till osv. Vill gärna ha någon som kan förklara hur allt går till med mig men känner mest utställningsfolk. Eller jakt människor, inget jag vill syssla med i allafall inte med mina hundar men jag vill gärna prova på spår och sök m.m.
#1 Antingen är du samma person som Kelin eller så kopierar du bara vad hen skriver.
-
Va!
http://tavlingshundar.ifokus.se/discussions/51b8dcb28e0e747e5f001d57-vagar-inte-anmala
I hennes första inlägg skriver hon "Tränar hundarna dagligen… Men vågar inte anmäla till varken agility, freestyle, HTM, eller lydnad… Hur gjorde ni första ggn? Ställer ut hundar, men det känns inte som samma sak." Du har skrivit EXAKT likadant, bara bytt ut lite saker här och var.
Sedan skriver hen "Rädd för att vara oduglig.. Inte veta hur allt går till osv.. Vill gärna ha någon som förklara hur allt går till med mig, men känner mest utställningsfolk där jag bor. Eller jakt människor. Inget jag vill syssla med :/ Iallafall inte med mina phalener haha"
Känner du igen texten? :)
-
Ok.
Kopierat vad jag skrivit.. Mycket dåligt!